bramviskil.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Bram

Carolien (mama)

Hoi Bram!
Super leuk dat je een reisblog bij gaat houden!
Zo kunnen wij met jou meereizen voordat we je zelf komen opzoeken in januari 2018.
We wensen jou een onvergetelijke reis toe.
Geniet ervan met volle teugen.
Succes met de laatste voorbereidingen.
Xx

Opa

Hoi Bram heel erg leuk dat we zo met e mee mogen reuze ,

Opa

Wij zijn vol vertrouwen dat je een fijne tijd zult hebben daar met de kinderen geniet ervan en heel veel succes goede reis Opa

Coriene

Gaaf Bram. Wij gaan je zeker volgen. Wij wensen je een mooie ervaring toe.
Groetjes van Marcel en Coriene

Opa prins

Hoi Bram fijn dat we weer een blog van je hebben ontvangen van harte gefeliciteerd met je broer Chris ik neem later met je contact op want op de I-Pad kan ik er niet mijn naam ingeven en als dat niet gaat kun je hem niet versturen tot morgen

Doingoood