bramviskil.reismee.nl

Nog maar een week

Hee allemaal,

Leuk dat jullie geïnteresseerd zijn in mijn reis naar Oeganda. Het begint nu toch wel echt heel dichtbij te komen. Over precies een week zit ik in het vliegtuig richting Entebbe, Oeganda, vanwaar ik zal worden opgehaald en naar mijn eindbestemming zal worden gebracht: de hoofdstad van Oeganda, Kampala.

In Kampala ga ik via de organisatie Doingoood aan de slag op het agape ministries project. Bij dit project worden straatkinderen opgevangen door middel van een warme maaltijd en educatie. Ook zullen we de kinderen vermaken met sport en spel. Alle informatie omtrent het project is te vinden via: http://www.vrijwilligerswerk-afrika.nl/projecten-doingoood/agape-ministries/.

Ik hoop 9 weken op het project werkzaam te zijn en zo een verschil te kunnen maken voor de kinderen daar met wat extra tijd, liefde en aandacht. Na deze 9 weken komen mijn ouders ook richting Oeganda en zullen wij gezamenlijk het prachtige land (althans, dat zegt men, we gaan er graag zelf achterkomen ;)) gaan verkennen aan de hand van een safari.

Jullie kunnen je aan de rechterkant van de website abonneren op mijn blog, zodat je een mailtje krijgt als ik weer iets geschreven heb of wat foto's gepost heb.

Ik kan haast niet meer wachten.

Jullie horen snel van mij.

Groetjes Bram

Reacties

Reacties

Oma prins

Hoi Bram , leuk dat we kunnen meekijken. In jou grote avontuur .

Tante martina

Wat leuk dat wij jou mogen volgen op je reis in Oeganda!! Wij houden de mailbox in de gaten !!

Roos

Wat leuk dat we je zo een beetje kunnen weten wat je daar doet en mee maakt. Heel veel succes!

X Roos

Annet

Bram, wat STOER, zeg!! SUPER!!! Hele goede reis en een mooie tijd toegewenst!!!

Groetjes,
Annet.

Tante El

Hoi Bram, super leuk,we gaan met je meegenieten hoor xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood